مصاحبه با واليباليست ها قبل از بازي.
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 168974
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

 

آرمین تشکری:هیچ مشکلی نداریم


سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: هیچ مشکلی نداریم و با تمام توان برای رویارویی با کوبا آماده می شویم.
آرمین تشکری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی را پس از سفر به کوبا داریم. اصلا فکر نمی کردم بتوانیم تمرین خوبی را پس از سفری طولانی انجام دهیم. اما تمرین خوبی بود. ما برای رویارویی با کوبا آماده می شویم و انگیزه زیادی برای رویارویی با این تیم داریم.
وی افزود: شرایط میزبانی کوبایی‌ها خوب است. مشکلی از این بابت نداریم. فقط قدری هوای شرجی هاوانا من را اذیت می‌کند. اصالتم به همدان بر می‌گردد و زیاد با آب و هوای شرجی سازکار نیستم.

 

 

شهرام محمودی: وحشتناک خسته شدیم

 

قطرپاسور تیم ملی والیبال پس از سفر به کوبا گفت: تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم و وحشتناک خسته شدیم.
شهرام محمودی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: چون اختلاف زمانی زیادی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در روزهای آینده آماده تر شویم و تمرینات بهتری را پشت سر بگذاریم تا با تمام توان مقابل کوبا به میدان برویم.
وی افزود: حدود 20 ساعت در راه بودیم و وحشتناک خسته شدیم. یک شب استراحت کردیم. تفاوت ساعت زیادی را تجربه کردیم. باید خود را با شرایط  تطبیق دهیم. به هر حال فعلا شرایط خیلی مطلوب نیست.ما اکنون درگیر مسابقات لیگ جهانی هستیم و باید به هر ترتیب ممکن برای مسابقه با کوبا آماده شویم.

 

 

علی مباشری: فقط به برد فکر می‌کنیم


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرین تیم ملی در کوبا گفت: فقط به برد فکر می‌کنیم، ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
علی مباشری در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، اظهار کرد: قطعا بعد از سفر طولانی و پروازهای بلند مدت همه بازیکنان خسته هستند اما ما به دنبال هدف خود هستیم که بتوانیم بازی مقابل  کوبا را با موفقیت پشت سر بگذاریم. ما انگیزه زیادی داریم و مطمئن باشید که برای موفقیت هر کاری لازم باشد انجام می دهیم.
وی ادامه داد: می جنگیم تا پیروز شویم. باید دید چه پیش می‌آید ، خستگی همیشه هست. ما در حال حاضر فقط به برد مقابل کوبا فکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم با پیروزی به کشور باز گردیم.

 

 

 

محمد موسوی: انگیزه زیادی داریم

 

سرعتی زن تیم ملی والیبال پس از نخستین جلسه تمرینی در کوبا گفت:  درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

محمد موسوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال اظهار کرد: به هر حال حدود 18 ساعت در هواپیما و فرودگاه بودیم. خستگی زیادی داشتیم. تمرین اول تیم ملی در کوبا خوب بود. خوشبختانه همه بازیکنان شب گذشته خوب استراحت کردند و در نخستین جلسه تمرینی سر حال بودند.

وی افزود: فکر میکنم هر لحظه بهتر شویم. بیشتر از همه روحیه تیم خیلی خوب است. اینکه موفق شدیم ایتالیا را در خانه اش شکست دهیم روحیه همه ملی پوشان را بالا برد. درست است که پس از سفر طولانی قدری از نظر بدنی خسته هستیم اما انگیزه زیادی داریم تا موفق شویم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال یادآور شد: مشکل خاصی در آستانه بازی با کوبا نداریم. میزبانی خوبی از ما به عمل آمده است. غذا و هتل خوب است و همه چیز هم عالی است. هیچ مشکلی از این بابت نداریم. به نظرم شرایط سالن مسابقه هم مطلوب است.


ولاسکو: باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم


سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نخستین جلسه تمرینی در هاوانا تاکید کرد: باید بیاموزیم که خارج از خانه و با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه شرایط جسمانی و ساعت خواب خود را تطبیق دهیم.
خولیو ولاسکو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال در هاوانا اظهار کرد: بازیکنان باید یاد بگیرند که خارج از خانه و در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی قابل توجه چگونه ساعت خواب خود را تطبیق دهند. در نخستین جلسه تمرینی در کوبا شاهد شرایط نرمالی بودیم. ما سفر خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که پس از ساعت‌ها پرواز شروع دوباره تمرینات قدری سخت باشد. اما این هم بخشی از شرایط خاص مسابقات لیگ جهانی است.
وی افزود: تمرین خوبی را در نخستین روز اقامت در کوبا پشت سر گذاشتیم. فکر می کنم فردا هم شرایط بهتر می شود. بازیکنان باید بیاموزند که بعد از سفرهای طولانی زیاد استراحت نکنند. این نیز بخشی از مسابقه است. باید بتوانیم در شرایط سخت هم تمرین خود را دنبال کنیم.

ولاسکو  باید بیاموزیم که خارج ازخانه چگونه خود را با شرایط تطبیق دهیم 1

 

 


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت14:18---14 تير 1392
خیلی عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: